מטח טילים כבד לצפון; צה"ל תוקף בעוצמה בעומק לבנון

חדשות קול חי No Comments on מטח טילים כבד לצפון; צה"ל תוקף בעוצמה בעומק לבנון

הבוקר: הסלמה משמעותית בלחימה בגבול ישראל – לבנון. יותר ממאה טילים נורו הבוקר לישראל מלבנון: אזעקות נשמעו בכמה ישובים בצפון הגולן ובאצבע הגליל, מדובר באחד ממטחי הירי המשמעותיים ביותר שנורו לישראל מתחילת המלחמה. מוקדם יותר, תקף צה"ל את מחסן הלוגיסטיקה הגדול ביותר של החיזבאללה בעומק שטח לבנון

צילום: דובר צה"ל
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מטח טילים הבוקר לצפון הארץ: יותר ממאה טילים נורו הבוקר לישראל מלבנון: אזעקות נשמעו בכמה ישובים בצפון הגולן ובאצבע הגליל, פרשנינו לענייני צבא וביטחון קובי פינקלר מוסר כי מערכת כיפת ברזל יירטה את הטילים שכוונו לישובים, אחרים התפוצצו בשטחים פתוחים מבלי שגרמו לנפגעים. עוד ציין כי מדובר באחד ממטחי הירי המשמעותיים ביותר שנורו לישראל מתחילת המלחמה.

ובתגובה: תקיפות משמעותיות בשעה זו בלבנון של חיל האוויר תגובה למטחי הירי הבוקר לישראל. בתקיפות משתתפים מטוסי חיל האוויר וארטילריה. קודם לכן הלילה דווח על תקיפות צהל בעומק של מאה קילומטרים בתוך שטח לבנון.

פרשנינו לענייני צבא וביטחון קובי פינקלר דיווח ב'מהדורת הבוקר' כי "צה"ל תקף הלילה מחסן לוגיסטיקה גדול מאוד של החיזבאללה בעומק לבנון. התגובה הייתה צפויה וב"ה שלא היו נפגעים וזה משמעותי. צה"ל תוקף ללא שיקולים של הצד השני, כשיש מודיעין מדויק – תוקפים"

ובתוך כך; מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה נפגש עם משלחת מחמאס בראשות בכיר חמאס חליל אל-חיה. חיזבאללה לא עדכן במועד הפגישה, אך נמסר כי היא עסקה "בהתפתחויות בעזה ובגדה, בחזיתות התומכות ובמשא ומתן לעצירת התוקפנות בעזה".



0 תגובות